مصاحبه آرشیو خبر ها
مبارزه تا لحـظه آخر

مبارزه تا لحـظه آخر

جامپیرو بونیپرتی یکی از بزرگان یوونتوس که سال های زیادی در یوونتوس بازی کرده و افتخارات زیادی را هم کسب کرده ، در مصاحبه ای از شرایط یووه می گوید :

< < برای یوونتوس ، پیروزی چیز ِ مهمی نیست .. بلکه تنها چیزی است که وجود دارد >> ; آنتونیو کونته تعریف و تفسیر جدیدی از یکی از معروف ترین جمله های بونی پرتی است .

" این درست است . او به عنوان مربی به معنای واقعی کلمه ، کارهای بزرگی را انجام داده "

یوونتوس او مهار نشدنی است ؟

" در ایتالیا این را به اثبات رسانده که بدون رقیب است . البته نه فقط این فصل "

" کونته می تواند همراه بازیکنان ِ خود به اهداف بزرگی دست پیدا کند . او برای مدت طولانی بسیار خوب کار می کند و اگر او همچنان با یوونتوس ادامه دهد نتایج تغییر نخواهد کرد و او شکست نمی خورد "

اسکودتو و کوپا ایتالیا و شاید هم لیگ اروپا ..

" البته . هر چیزی با یوونتوس امکان پذیر است "

" وقتی تیمی مانند یوونتوس خوب کار کند می تواند کارهای شگفت انگیزی را انجام دهد . شما حتی می تواند به بازنویسی تاریخ فکر کنید و به چیزهایی دست یابید که در گذشته هرگز دیده نشده "

" اما برای این باید اجازه دهید که مربی آرام باشد و حتی بازیکنان در آرامش کار کنند "

" من می گویم که اجازه دهید آن ها کارشان را انجام دهند و اجازه دهید که همینگونه ادامه دهند و شما در پایان فصل خواهید دید "

دقیقاً همان چیزی که کونته گفت . پیروزی مقابل رُم نباید ما را فریب دهد ..

" مطمئنا حق با اوست . او کاملاحق دارد و تیم او چیزهای فوق العاده ای را انجام می دهد . برای اینکه قادر باشد به رکورد 100 امتیاز برسد و یا کارای غیر عادی دیگری انجام دهد ، تنها یک قاعده و قانون وجود خواهد داشت ; مبـارزه "

" مبارزه برای همیشه و هر دقیقه ، در هر بازی ، تا پایان و تا آخرین ثانیه ِ آخرین بازی ! "

" من تکرار می کنم که تنها در پایان مسابقات امتیازات محاسبه خواهد شد . در نتیجه شما هرگز نباید کُند شوید و هرگز نباید فکر کنید که در انتها هستید "

" این نصیحت و توصیه من است و تا زمانی که من بازی می کردم تفکر من همین بود و رئیس هم به همه این را امر می کرد . زیرا این تاریخ ِ یوونتوس است "

" و تاریخ یوونتوس این درس را بیان کرده . کونته و شما بازیکنان بطور فوق العاده ای وارد این دوره از تاریخ شده اید . فقط این را کاملا احساس کنید : زمانی که کونته می گوید : در هر بازی کاملا آماده باشید ، بازی کنید و برنده شوید و گمان کنید که ما در فینال هستیم "

" توانایی برای دست یابی به رکورد دیوانه کننده است اما موفقیت در یک رقابت ِ قهرمانی تنها با شعار دادن مسجل نمی شود . اراده ، تواضع و تعهد به گروه در این را همیشه ی همیشه بسیار مهم است . و اگر این ها را نداشته باشید به اهداف ِ خاص دست پیدا نخواهید کرد "

موفقیت در لیگ اما عدم موفیت در لیگ قهرمانان و نا امیدی ..

" لطفا در مورد این موضوع صحبت نکنید . بیشتر از آن چیزی که لازم بود در این باره گفتم . در آخر همه چیز مشخص می شود ، اجازه دهید که کارشان را انجام دهد "

" یک چیز مثبت وجود دارد ، اینکه به عنوان ِ کسانی که در حال ساخت ِ تیم رویایی برای کمک به بهبود ِ تصویر و تاریخ یوونتوس هستند ، نتایج بیشتر و بهتری بگیرند . اما این غیر ِ ممکن است که بگوییم ( امر کنیم ) بیشتر از این کسب کنند "

گفتنی است که بونیـپرتی بزرگ ، در 15 سال حضور در یوونتوس 465 بازی به میدان رفته و 182 گل با لباس بیانکونری بثمر رسانده .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: